19/10/13

Η Απάντηση Της Cosmote Σε Προηγούμενη Ανάρτηση.

Σε προηγούμενη ανάρτηση , η Cosmote απάντησε:
Σε συνέχεια της από 17.10.2013 ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα.
Στόχος των ...................
Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών είναι η άρτια εξυπηρέτηση των καταναλωτών και η άμεση συνδρομή στην επίλυση του όποιου θέματος αντιμετωπίζουν. Η δράση μας λειτουργεί προληπτικά και επιτυγχάνει παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.
Ειδικά για το θέμα που αναφέρετε, σας επιβεβαιώνουμε ότι η παρεχόμενη πληροφορία στην ιστοσελίδα μας,  για τα πακέτα internet καρτοκινητής, είναι ορθή - οπότε καμία διόρθωση δεν εκκρεμεί.
Ομοίως, διαπιστώθηκε η ακρίβεια και πληρότητα της ενημέρωσης που διατίθεται στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών, μέσω των σχετικών εταιρικών συστημάτων και εφαρμογών.
Σε κάθε περίπτωση, κύριο μέλημα μας αποτελεί η εξάλειψη μεμονωμένων περιστατικών, όπως αυτό που περιγράφετε.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο που διαθέσατε στο να μας ενημερώσετε, και παραμένουμε στη διάθεση σας  για να συζητήσουμε ότι περαιτέρω επιθυμείτε.

Με εκτίμηση,
Για τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών

Αρχικά η απάντηση, είναι ένα δείγμα σοβαρής αντιμετωπισης γιατι σπάνια στην Ελλάδα απαντούν σε παρομοια μηνύματά άλλες εταιρίες, αλλά πως είναι δυνατόν να ισχύει αυτό που γράφει η ιστοσελίδα της Cosmote, αφού είναι αντίθετο από αυτό που με ενημέρωσαν τηλεφωνικά.


Αναλυτικά έκανα την παρακάτω ερώτηση και περιμένω απάντηση. 
Ευχαριστώ επίσης για την απάντηση, αλλά δυστυχώς τώρα με μπερδέψατε ακόμα περισσότερο.
Τελικά τι ισχύει;
- Αυτό που μου είπαν οι εκπρόσωποι σας, ότι σε περίπτωση που δεν καταναλωθούν όλα τα MB δεν μεταφέρονται, ακόμα και σε περίπτωση ανανέωσης πριν την ημερομηνία λήξης;
- H αυτό που γράφει η ιστοσελίδας, ότι σε περίπτωση που γίνει νέα ενεργοποίηση πριν την ημερομηνία λήξης, μεταφέρονται και ισχύει η νέα ημερομηνία με το άθροισμα των νέων συν των παλαιών MB;
Το τηλέφωνο μου είναι το 6977........., αν επιθυμείτε λύστε μου την απορία, γραπτά ή τηλεφωνικά.

Σας ενημερώνω σχετικά ότι ο  εκπρόσωπος που επικοινώνησα, δεν θυμάμαι αν ήταν την πρώτη ή την δεύτερη φορά, μου είπε πως αυτό που γράφει η ιστοσελίδα είναι τυπογραφικό λάθος, ίσχυε παλαιότερα αλλά δεν ισχύει πλέον, ενώ εσείς μου γράφετε πως είναι ορθό και αν είναι ορθό γιατι δεν μεταφέρονται τα MB.
Αν ήσασταν στη θέση μου, τι συμπέρασμα θα βγάζατε:

Με εκτίμηση
Κουραμπάς Γιάννης
Καλαμάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου